درد دل با دیوار
درد دل با دیوار

درد دل با دیوار

قطوفها دانیه؟

کارنامه ما که همچین محکم میدن به دستمون و بعد تو اون لحظه من موندم اگه اون زیگیل بچگیم رو دست راستم نباشه با اون همه هول و تکونی که به آدم وارد میشه از کجا بفهمم به زور دادن به دست راستم یا خودم مرام گذاشتم با دست چپ گرفتم که یه وقت سه نشه پیش بقیه ما رو با اینهمه تجدیدی با پارتی بازی میخوان ببرن ددر دودور.

  

آخه من مثل این بی جنبه هایی نیستم که همچین کارنامه رو گرفتن دست راست، دوره میوفتن اینور اونور که هااااای بیاین بخونین و ببینین حالشو ببرین... سوس سو و فلان و بهمان، نه ما از اوناش نیستیم، ما هرچقدر اینجا بامرام و افتاده ایم اونورم هستیم.دیگه از خوبیام نپرسین که هرچه بگم کم گفتم.


یکی از معضلات و شکّیات من از بچگی این بوده که این که میگن همچین دستتو دراز کنی هرچی بخوای میتونی بخوری و ورداری چجوری میشه آخه. ینی دست خاصیتش عوض شده یا چی... میوه هه مثلا پا داره میاد پیشت


از عجایبم اینه که همه فک می کنن واسه همین چیزاش اونورا بهتره، اما خبر ندارن که، اینجا هر وقت میلت میکشید یه چیزی میزدی به بدن اما اونجا همچین دستوری میگه بخورید و بیاشامید ینی اگه نکنی اینکارو همون لحظه باهات برخورد فیزیکی میشه. اصلا ینی چی نمیخوای بخوری ینی میوه ها و غذاها و نوشیدنی های ما مونده اس!! تاریخ مصرفش گذشته! اینو میخوای بگی دیگه؟!  اینجوری که باهات برخورد کردن هرچی گذاشتن جلوت عین بچه آدم میشینی میخوری. والا...

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ http://http:/sedahamoon.blogsky.com

ولی من هر وخت دستمو دراز کردن فک کردن من گدام. یه سکه گذاشتن توی دستم. این روزا مثلن خیلی که همت کنن یه دویست تومنی میزارن کف دستم. که باید سیصد تومن دیگه بزارم روش و یک فال حافظ شانسکی از این آدمایی که دستشون که به طرفم دراز می کنن که توی دستشون به جای زیگیل فال حافظ هست، فال حافظ بخرم.
راستی چرا آدم وختی بچه است دستش زیگیل می زنه؟ و آدم بزرگا اصلن؟


عجب ... آ محسن این فال حافظو نخری ۳۰۰ تومن جلویی

منم نمی دونم، ولی الان که فک می کنم زیگیل چراغ راه من بود تو بچگی

سعیده سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

سلااااااااااااااام

از خوندنش لذت بردم...و شاد شدم...



میدانید نارسیسیسم در هر انسانی به کم و بیش وجود دارد ولی در برخی ها زیاد وجود دارد و
و متاسفانه قابل درمان نیست


نه آقا، دادمیزنند همه می فهمند:)))خودشون گفتند :)


شاید سریع میدوند و برایتان می آورند
شاید اونجا مثل کارتون کارآگاه کَجِت دستامون دراز میشه ....
اما
اگه بهشت رو با اینجور چیزا تصور کنیم ، کسل کننده هم میشه.
همین دنیا می مونیم :)
آخرین باری که بهشت برام هیجان انگیز شد
نبود برخی محدودیت هایی بود که شایددر آنجا نباشه و.....
البته درسته که بعد از مرگ یکسری محدودیت ها برداشته میشه ولی اون موقعه دیگه تکلیف ت روشنه و میدونی این نامه رو کدوم دستت دادند...
بعد میری سراغ فضولی تو بهشت :)))))


ولی اگه رفتیم اونور و از اینور محدودتر بودیم چی ؟؟؟!
شاید هر دنیایی محدودیت های خودش را داشته باشد و آن دنیا سخت تر از اینجا باشد.
من برمیگردم


اگه
زیاد و بی ربط حرف زدم ببخشید ؛ ولی متن جالبی بود.

شاد و خوش باشید همیشه.

علیک سلام

خوشحالم که شاد شدین

نارسیس چی چی؟ من یه دیکشنری داشتن اسمش نارسیس بود در همین حد بلدم

اونو گفتن، هرچی گفتن که آدم باور نمی کنه که آخه. داد نزنن بهتره

این کاراگاه گجت که دو نفر بهش اشاره کردن.

آخ.. آره این فوضولیش خیلی حال میده ها... ایشالا به همراه هم

محدود باشه که نامردیه

شما راحت باش، هرچه می خواد دل تنگت ... و اینا

غریبه چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام دادا
پدرم جنت اعلی به دو گندم بفروخت
ناخلف باشم اگر من به جویی نفروشم
اولن

خاصیت دست تغییر نمیکنه بلکه تواناییش بیشتر میشه . جهت رفع هرگونه شک و شبه بعنوان منبع موثق یک دوره ئ کامل انیمشن کاراگاه گجت رو مشاده کنین
دومن

برای پاراگراف آخر خود ِ خوردن اونقد اهمیت و هول و ولا نداره که چه جوری خوردنش ذهن هنگ ِ من رو میترسونه دادا ...
سومن

ولی کلن خیلی باحالی . بنابر پاراگراف دوم...

آخرن
شاد باشی رفیق

سلام یره

شما بفروش آقا، من خریدارم

این گجتو شما نفر دومی اشاره میکنی مثل اینکه خیلی مهمه

حالا بیا یه دوره کامل چطور خوردن برات میذارم، معاد جسمانی خودش سرگیجه هست حالا خوردنشو بی خیال

می دونم باحالام حرف ندارم

نوکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد