درد دل با دیوار
درد دل با دیوار

درد دل با دیوار

رویای رمانتیک

از خودم می پرسم من اینجا چی کار می کنم. این حس عجیب...


یکهو ناغافل به خودت میای و نمی دونی برای چی و چطور اینجایی که الان هستی قرار گرفتی. مثل اینکه خواب بوده باشی و در حال دیدن رویایی، کابوسی چیزی، دستی نوازشی بوسه ای آغوشی مشتی لگدی چیزی، تو رو از خواب بیدار میکنه. 


بعد، این توِ از خواب بیدار شده از خودش می پرسه من اینجا چه کار می کنم. زمان میگذره و هر چی منتظر مشتو لگدو و باقی قضایا میشی، ضربه متکایی یا حتی فریاد پاشو بسه دیگه ای بلکم از این کابوس بیدارشی، تلخی لِمون لایک* قضیه تو رو وادار به زدن یه لبخند تلخ میکنه.


من اینجا چی کار می کنم.


پ.ن ۱ - ابرهای همه عالم شب و روز  در دلم می گرید


پ.ن ۲ - گلچهره مپرس آن نغمه سرا از تو چرا جدا شد/ گلچهره مپرس پروانه تو بی تو کجا رها شد... مپرس ...



Lemon Like*

http://hashoot.blogsky.com/1390/09/29/post-19/

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
به کجای این جهان تیره بیاویزم قبای ژنده خود را؟؟؟؟!!!!@_@
قه قول اخوان
چه مییکنی به عمر و زندگانی ت!!!!!
مخلصیم

سلام

یه چوب لباسی پیدا کن خب، پرسیدن داره

این دومی رو نمی دونم... سپرده ام خود را به دست باد هر کجا خواست مرا با خود ببرد

نوکرم

ساحل جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

خوبی؟ حالت خوبه؟ رو به راهی؟

هروخت، هر زمان که کمک بخوای، کافیه صدام کنی من همین دوروبرام.
نمی خوام ابرهای همه عالم ، در دلت بگریند، اونم شب و روز.
روزگارت آفتابی، همراه با باد ملایم و بارش های پراکنده، در ارتفاعات به صورت برف.

مرسی خیلی ممنون

تِشکر می کنم.

ابرهای همه عالم بعضی وقتا می گرین کاریشون نمیشه کرد
حالا چرا به گلچهره گیر ندادی؟

بازم ممنون

محمد یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

استاد لمو،جان من ی بار بگیر تخت تخت بخواب بلکم حالت بهتر شد
تازه علاوه بر گلچهره ، نغمه و پروانه و رها هم بودن
چه بلایی داری سر خودت میاری؟

لمو نه لمون، به فرض ترجمه هم باشه میشه لیمو

با گلچهره اینا کار نداشته باش، گفته باشم

هیچی بابا، تو کارخونه بودم ییهو اینجوری شدم
ملالی نیست جز دوری

ودیعه جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.maaheshab.blogfa.com

خیلی خوب بود... ابرهای همه عالم...

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد