درد دل با دیوار
درد دل با دیوار

درد دل با دیوار

من کی هستم

من کی هستم

 

آینه و آن چشمها

هزاران حرف

من کی هستم

 

عق اش گرفته تصویر آینه از من

آن چشمها

چقدر اندوه

آینه خجالت نکش

حرفت را بزن

بگو

 

بگو من کی هستم

درد دل با دیوار

اینکه یاد بگیری با دیوار درد دل کنی راحت نیست

ولی یاد که گرفتی... یادت که دادند...

 

دیگر لازم نیست طعنه وار از جیگر*ها بنالی

یاد بگیر

یاد بگیر

.

.

.



*شخصیتی عروسکی مربوط به مجموعه کلاه قرمزی

جیرایا

داشتم نروتو *را مرور میکردم. آنجاهایش که میفهمیم چرا آکاتسوکی با همه دک و پزش سه سال جرات نکرد به نروتو نزدیک شود.


آنجا که می فهمیم جیرایا عجب نینجای عجیب و درجه یکی است.


جیرایا...کسی که همه عمر از کسی که دوست داشته نه شنیده...نه تنها ناامید نشده که مرد بودن را به این نه شنیدن و در عین حال خندیدن و بی خیال بودن می داند.

 

او با همه پروی** بودنش معتقد است این نه شنیدن است که مرد را مرد میکند.

 

جیرایا...بهترین سه افسانه ای….


*http://en.wikipedia.org/wiki/Naruto

**منحرف

آغاز پاییز.... پایان انتظار....

 هیجان رسیدن پاییز و شروع شدن داستان هایی که سه چهار ماه پیش جاشون گذاشتی.

 

وترس خراب شدن اون داستان ها.

 

عصبانیت از دست سازنده ها برای غیر منطقی کردن یه داستان خوب.

 

امیدواریم برادران در بلاد کفر و استکبار گند کاری نکنند و حال مارو خراب نکنند.