درد دل با دیوار
درد دل با دیوار

درد دل با دیوار

تو به کس ظاهر مکن

ابر اگر از قبله خیزد ، سخت باران می شود

شاه اگر عادل نباشد ، مُلک ویران می شود


یک نصیحت با تو دارم ، تو به کس ظاهر مکن

خانه یِ نزدیک دریا زود ویران می شود


...

نظرات 4 + ارسال نظر
نیره یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://bahareman.blogsky.com/

بسیار زیبا و دلنشین... خودمانی ترش: دلچسب بود. موفق باشید.

بعله موافقم.

به شدت مدتی درگیر دوتار خراسان بودم. اینم شد نتیجه اش.

سعیده دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

سلاااام

خانه ی نزدیک دریا زود ویران میشود.

ما هم خوشمان آمد ....

شاد و خوش باشین همیشه.

سلام.

ما هم خوشمان آمد. هم چون شما خوشتان آمد هم خودمان :)

شمتم همین طور

غریبه پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ http://padeshahefaslhapaeez.blogfa.com

سلااااااااااااام
یاد حاج قربان بخیر
با اون لهجه ئ خاص ...
سمیا بینا هم خونده اینو
یه اسم خاصی داشت که یادم رفت ... شاختائی شاید ... یه همچین چیزی
ممنون از این یادآوری زیبا و به قول دوست مون دلچسب
خوش باشی

علیک سلام

من حاج قربانشو نشنیدم. هنوز نرفتم تو کار حاج قربان. اونم تو لیسته.

آره. شاختایی (سبزپری). مال من نسخه مرتضی گودرزیه از آلبوم ابریشم طرب

غریبه شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

ابریشم طرب ...
خودت بهم معرفی کرده بودیش و چقدر لذت بده بودم از شنیدنش ...
خوش باشی

یه چند تا کار دیگه هم داره. اونا رو هم بعد بهت میدم گوش کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد